15 Nov- Söndag

Jaha söndag idag och jobb imorgon, upp tidigt. Vid 5 redan. Pust. Skönt att jobba lite, har varit tufft att vara hemma hela tiden. Sovit lite för länge om dagarna känner jag. Blir tufft att gå upp imorgon. Får se om jag får sova nått inatt för lilla Kersti. Just nu ligger hon här på bröst och tuttar lite på sin tutte och halvsover lite. Hon är ganska trött för det är mycket gråt nu.

Men det känns skönt att ha fått vara hemma nu i 5 dagar och ta hand om familjen lite. Som idag var Kersti och jag i pvik så fick Caroline ligga och sova lite och ta igen sig.

Nu kommer lite bilder på ängeln:

Kommentarer
Postat av: Tant Tessan =)

Naaaw vad söt hon e...Längtar tills jag får träffa henne igen & bara goooosa lite med henne oxå :)



Kram på er.

2009-11-17 @ 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0