19 Okt- Måndagskväll.

Jaha nu var första dagen på denna vecka avklarad. Jag är helt slut. Känner att förkylningen sitter i kroppen lyckades hålla mig gsnaka pigg på jobbet tills slutet på dagen sen efter det kände man sig som ett ras igen. Sen kom man hem fick vila lite sen var frågan om man skulle åka och träna eller inte. Eller om man skulle ta och vara hemma idag med men jag vet ju inte riktigt hur mycket jag kan träna resten av veckan med tanke på bebisen. Så det blev en tur till träningen. Nått varv runt banan sen strecka ut lite sen ner i gymmet. Försökte mig på lite tyngre vikter, men jag kände ganska snabbt att det inte var rätt dag för det med tanke på förkylningen.
Jobb imorgon igen och ännu mer utbildning. Det känns skönt för kroppen att komma tillbaka till skolbänken. Men man blir lite trött i slutet av dagen man är ju inte van att sitta still i 8 timmar.
Hoppas den lille tittar ut snart så man kan planera ledighet på jobbet lite så man hinner vara hemma med barnet innan man går på skiften igen.

Här kommer lite kort på Caroline me magen.

Kommentarer
Postat av: carolines kusin johanna

coolt bild tagen på magen =) lycka till ni !!!

2009-10-20 @ 23:42:00
Postat av: Mattias

Härligt länkade dig hos mig nu :P Hörs senare ikväll...

2009-10-21 @ 17:30:34
URL: http://seku.blogg.se/
Postat av: Ulla

OH GHADD DAAAAAAAAAAAMMN!!!!! Hon e ju stor som solen nu :D

2009-10-21 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0