21 Okt- Ännu en dag på övertid

Jaha en dag till som den lille inte vill komma ut. Den tycker väl de e så varm och skönt innen i magen nu när det är så kallt och blåsigt utanför. Kan ju va så att det kanske är för varmt än. Med gener från mig så kanske den trivs med vinter och kyla. Kanske blir en liten bandyspelare som kommer ut. Det får man väl hoppas iaf. Haha. Men barnmorskan sa idag att bebisen har fixerat sig nu och det är ju bra. Då är det ju snart på gång att titta ut. Men nu har jag sagt till pelle att jag inte kan spela på lördag och söndag. Lite tråkigt men det kommer ju flera matcher förhoppningsviss så den lille inte tar för mycket tid.

Jag får ta och säga grattis till min syster som lyckades ta körkort igår. Härligt nu har man en som kan ut och vara fyllechaffis när man ska ut och festa lite. Haha.

Snart daxs för bandy sesongen att dra igång. Härligt

Kommentarer
Postat av: Mattias

Det ska inte bli bandy inte utan Hockey :P

2009-10-21 @ 22:05:41
URL: http://seku.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det ska bli baby!

Puss

2009-10-22 @ 17:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0