23 Okt- Nu så snart...

Nu verkar det som det snart är dax att ge sig iväg till BB. Hon går här och pustar och frustar och har gjort det hela dagen. Men än så länge är det bara förverkan. Men får väl hoppas att det blir av nån gång så vi får se va det är som ligger i magen. Nu börjar det blir riktigt spännande men jag vet inte om jag är speciellt nervös. Jag känner mig ganska lugn faktiskt. Mest lite ivrig att den lilla ska komma ut nu så man kan vara hemma lite innan man ska börja gå skift igen.
Idag blev det att gå på stan lite och kolla på kläder till den lille bebisen. Det var väldigt trevligt. Bara att vi fick stanna till nån gång ibland för Caroline fick sammandragningar så det gick inte speciellt fort för oss när vi gick där. Sen blev det domus och handla lite mat som jag ska sätta igång med strax. Det blir lite hembakad pizza. Inte helt fel.
Det är både skönt och tråkigt att inte följa med bandyn imorgon. Det är skönt för att samlingen var vid halv 8. Men samtidigt lite surt nu när det börjar gå riktigt bra för mig. Men det känns mycket roligare att vara när våran lilla bebis ska titta ut. Så det var inte ens att fundera över beslutet att inte följa med bandyn nu när möjligheten fanns att förlosningen kunde bli i helgen. Även om det inte blir nån förlossning i helgen så känns det ändå underbart att vara hemma med min underbara flickvän:)

Ha det bra. Hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

har ni åkt??

2009-10-23 @ 19:19:37
Postat av: Daniel

Nä inte än men hoppas att det blir snart. Det lär väl bli inom dom närmsta dagarna iaf:)

2009-10-23 @ 19:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0