28 Okt- Uppvisning av Kersti idag:)

Idag har vi haft några besök hos oss här hemma som Tessan med Bella och Albin. Tessan blev ju helt till sig när hon fick den lilla i famnen. Härligt att se. Albin och Bella satt helt tysta och jättelugna till en början. Sen började dom att bli rastlösa så dom satt och små bråkade lite. Sen när dom gick så blev dom avlösta av Malin och Jocke. Det var en stolt faster som satt men lilla Kersti i sin famn, vi lyckades tom få jocke att sitta en liten stund med Kersti i sin famn. Sen så skulle vi åka till pvik till mina föräldrar för att äta lite och att dom skulle få träffa Kersti lite med. Men innan vid åkte skulle vi bara stanna till på apoteket en snabbis ör att handla lite så jag satt kvar i bilen soch tog hand om Kersti så fick Caroline shoppa loss själv där inne. Det gjorde hon me. Hon kom och satt sig i bilen och såg lite allmänt oskyldig ut sen frågade hon om jag ville veta vad de gick på och jag svarade ju självklart ja. Då sa hon att det slutade på 1100 ungefär. Kändes nästan som hon tömde apoteket. Haha.
När vi kom till pvik så va det nån som blev helt tokig när vi kom in genom dörren med Kersti. Bossen var bara tvungen att komma fram först så han fick lukta och svansen gick ör fullt. Sen var det en annan faster som fick ta ut Kersti ur bilbarnstolen och hon var lika stolt hon. Sen var det mat och sen efterdet så fick jag sätta mig på golvet med Kersti och Bossen så att han inte skulle bli sur på mig att jag hade fått något annat att ta hand om. Men det gick bra efter lite lek och bus så var det lugnt. Men han hade stenkoll hela tiden på var Kersti var nånstans.
Sen var det dax för kaffe då kom Farmor och Farfar som blev så glada så när dom fick träffa Kersti. Sen kom även Tihi och Tony in en sväng med Emil. Vad dom växer fort, känns som om det var nyss man såg honom men nu var han ju dubbelt så stor och kunde tom med gå själv inte så långt kanske men han gick. Sen blev vi trötta och hem och sätta sig framför tv:en lite och nu sitter jag här med min lilla ängel i knät menans jag skriver bloggen. Allt skrivande har fått henne att somna på armen. Så söt. Det är väl dax att gå och lägga sig och försöka som några timmar innan hon vaknar och skriker.

Ha de bra. Hej!


Kommentarer
Postat av: Mormor Ingrid

Så fiiin lilla Kersti är i Carolines klännig som hon fick när hon var liten av sin farmor och farfar.



2009-10-29 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0