29 april- Kontraktskrivning

Idag är det dax att skriva kontrakt på huset. Ska bli skönt att hittat nått äntligen så kan vi slippa den här trånga lägenheten. Härligt
Kersti har åkt iväg med farmor och fastrarna på stan en sväng för att sedan åka till pvik medan vi är hos mäklaren och skriver kontrakt.
Det är mycket som snurrar i huvudet just. En stor del är huset men mycket är inför nästa sesong i bandyn. Det är ganska långt kvar tills dess men jag känner att jag kommer att behöva träna mycket själv för att komma upp i nivå inför sesongen. Men sen kommer ju frågan hur sugen man kommer att vara att spela. Eftersom förra sesongen så hade man ju gjort mer nytta på läktaren än på bänken och frysa. Hoppas det blir mer speltid iår men man ska ju inte hoppas på för mycket. Det skulle ju vara bra och göra som andreas och byta klubb kanske inte just till Bore men till nått annat för att få lite nytändning. Svär och säga hur man ska göra. Men inför denna sesong så kommer jag iaf inte byta nån klubb och kommer jag inte få nån speltid så kommer jag nog sluta med bandyn. För så mycket tid har jag inte att fara runt halva Sverige och sitta på bänken och frysa.



Nähä det är väl dax att röra på sig nu ska hämta Caroline om 10 minuter. Så bäst att göra iordning sig.

Ha de bra hej

Kommentarer
Postat av: Farmor Helen

Snart dags för en uppdatering ;)

2010-06-07 @ 22:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0