13 mars- TV-kväll hos päronen

Jaha då var det dax att uppdatera bloggen. Det var ett tag sen sist.  Det har ju hänt endel sen sist kan man ju säga. Det har både varit jul, nyår och dop för min lilla sötnos:)
Har även gått över och jobbar dagtid hela tiden fram till sommaren. Skönt men det är mer att göra hela tiden tiden går ju fort.

Men ikväll är det dax för final i melodifestivalen hemma hos mina föräldrar.

Och nästa helg blir det uppsala och sm-finalen i bandy. Det känns väl lite tyngre i år när vi åkte ur allsvenskan. Men jag vet inte det känns ju både bra och dåligt att vi åkte ur. Fast jag är mest arg för att jag inte fick nån chans att spela nått men det är deras beslut. Får hoppas att jag får spela nästa sesong annars skiter jag i det. Jag har inte tid att åka runt och lägga när så mycket tid för att åka runt och frysa.


Jag får lägga in lite bilder i morgon på vår lilla tjej när vi är hemma igen:)

Hade bra hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0