8 maj- Äntligen lite sommar.

Jaha kände att det var dax att uppdatera sin blogg det var ett tag sen sist, mer än ett år faktiskt.

Nu sitter jag här i gillestugan och kollar på hockey tillsammans med Källe och Kersti.  Man får ta det lite lugnt i soffan efter en skön dag ute i solen. Vi fick en hel del gjort. Caroline höll sig till blommor och rensa i landen. Medan jag tog bort en av våra syrenbuskar. Det blev lite skillnad på ljus i trädgården. Kersti var och hjälpte till lite överallt men mest med mamma. Sen var det Kersti som tog hand om vattningen av blommorna och allt annat. Hon tyckte att mamma behövde lite vatten på sig också;)

På torsdag blir det möte med banken om vi kan få låna lite pengar för att kunna renovera kök och byta ut oljepannan. Så får vi lånet så blir det att köpa köket ganska omgående så jag hinner göra lite förberedande arbete tills jag går på föräldraledighet.

När kommer blogg.se appen? Så jag kan uppdatera lite oftare.

Nähä nu måste jag fokusera på matchen. Ha de hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0